大学院事務室(駿河台・和泉)の事務取扱時間は次のとおりです。
Regarding the office hours of the Graduate School Office, they are as follows:
〔事務取扱時間〕[Office Hours]
平日(Weekdays): 9:00~11:30、12:30~18:00(和泉は16:30まで/until 16:30 at Izumi Campus)
土曜(
Saturdays): 9:00~12:00
日曜・祝日(Sundays and Public Holidays): 事務取扱なし Closed
※証明書発行の対応は「
大学院証明書発行について」ページより確認ください。
Please check the "
Issuance of Graduate School Certificates(Japanese)" page for certificate issuance procedures.
※過去問題閲覧の対応は「
過去の入学試験問題の公開について」ページより確認ください。
Please check the "
Publication of Past Entrance Exam Questions(Japanese)" page for viewing past exam questions.
※
例外(夏季・冬季・春期休業、他)は以下の変則日程に掲載のとおりです。
Exceptions (summer, winter, spring breaks, etc.) are listed in the
irregular schedule below.
〔変則日程〕[Irregular Schedule]
2025年度(AY2025)(April 1, 2025 - March 31, 2026)
これ以外に事務取扱時間が変更となる場合は、改めてお知らせします。
Any changes to the office hours will be announced separately.
以上