Go Forward

ニュース・イベント情報

大学院事務室(駿河台・和泉)事務取扱時間について / Regarding the office hours of the Graduate School Office

2025年04月01日
明治大学 大学院事務室

大学院事務室(駿河台・和泉)の事務取扱時間は次のとおりです。
Regarding the office hours of the Graduate School Office, they are as follows:

〔事務取扱時間〕[Office Hours]
 平日(Weekdays): 9:00~11:30、12:30~18:00(和泉は16:30まで/until 16:30 at Izumi Campus)
 土曜(Saturdays): 9:00~12:00
 日曜・祝日(Sundays and Public Holidays): 事務取扱なし Closed

 ※証明書発行の対応は「大学院証明書発行について」ページより確認ください。
  Please check the "Issuance of Graduate School Certificates(Japanese)" page for certificate issuance procedures.
 ※過去問題閲覧の対応は「過去の入学試験問題の公開について」ページより確認ください。
  Please check the "Publication of Past Entrance Exam Questions(Japanese)" page for viewing past exam questions.
 ※例外(夏季・冬季・春期休業、他)は以下の変則日程に掲載のとおりです。
  Exceptions (summer, winter, spring breaks, etc.) are listed in the irregular schedule below.


〔変則日程〕[Irregular Schedule]
 2025年度(AY2025)(April 1, 2025 - March 31, 2026)

 
これ以外に事務取扱時間が変更となる場合は、改めてお知らせします。
Any changes to the office hours will be announced separately.

以上
お問い合わせ先

大学院事務室(駿河台・和泉)

TEL:03-3296-4142
E-mail: dai_in■mics.meiji.ac.jp (■を@に変更)