Go Forward
グローバル・マーケティング論,グローバル・ブランド・イメージ管理,消費者行動
講義概要をさらに詳しく見る(Oh-o!Meiji System)
「シラバスで授業を調べる」をクリックし、「授業情報」画面から教員名で検索してください。
・古川裕康 (2021),『グローバル・マーケティング論』,文眞堂。
・Furukawa, Hiroyasu (2022), "Effect of CEO Recognition on Brand Sympathy through Consumer Product Perception: A Comparative Analysis of Japanese and U.S. Consumers", Journal of Global Marketing, Vol.35, No.2, pp.133-147, DOI:10.1080/08911762.2021.1942376
・Furukawa, Hiroyasu and Lee, Kyung-Tae (2023), “Environmentally Friendly Materialism: How It Is Generated and How Luxury Apparel Addresses Environmental Problems”, Sustainability, Vol.15, No.8, 6703, DOI: 10.3390/su15086703.
・Furukawa, Hiroyasu (2022), “How Does the CEO’s Influence Affect Consumer Brand Trust? The Mediating Effects of Symbolic and Environmental Product Perceptions”, Journal of International Consumer Marketing, Vol.34, Issue 1, pp.11-23. DOI: 10.1080/08961530.2021.1890299.
・Kim, Changju, Yan, Xiuyan, Kim, Jungkeun, Terasaki, Shinichiro, and Furukawa, Hiroyasu (2022), “Effect of consumer animosity on boycott campaigns in a cross-cultural context: Does consumer affinity matter?”, Journal of Retailing and Consumer Services, Vol.69, 103123, DOI: 10.1016/j.jretconser.2022.103123.