[1] Furukawa, Hiroyasu (2022), "Effect of CEO Recognition on Brand Sympathy through Consumer Product Perception: A Comparative Analysis of Japanese and U.S. Consumers", Journal of Global Marketing, Vol.35, No.2, pp.133-147, DOI:10.1080/08911762.2021.1942376
[2] Furukawa, Hiroyasu (2022), "How Does the CEO’s Influence Affect Consumer Brand Trust? The Mediating Effects of Symbolic and Environmental Product Perceptions", Journal of International Consumer Marketing, Vol.34, No.1, pp.11-23, DOI: 10.1080/08961530.2021.1890299
[3] 古川裕康 (2021),『グローバル・マーケティング論』,文眞堂
[4] 古川裕康・李炅泰 (2020),「コスモポリタニズムがバラエティシーキングとノベルティシーキングに及ぼす影響 一最適刺激水準理論に基づく経験的研究一」,『国際ビジネス研究』,国際ビジネス研究学会,第12巻,第2号,35-47頁
[5] 古川裕康 (2016),『グローバル・ブランド・イメージ戦略:異なる文化圏ごとにマーケティングの最適化を探る』,白桃書房